לקראת ההצבעה על התקציב • גפני: "לא כלו כל הקיצין"

גואל ועקנין No Comments on לקראת ההצבעה על התקציב • גפני: "לא כלו כל הקיצין"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תקציב המדינה לשנת 2015 יובאו להצבעה בקריאה ראשונה במליאת הכנסת כבר ביום שני הבא. ההערכה היא כי סיעות האופוזיציה יעשו פיליבסטר שלאחריו יעלה החוק להצבעה.

בחודש הקרוב ידונו ועדות הכנסת בחוק התקציב שיובא בסוף חודש דצמבר להצבעה בקריאה שניה ושלישית.

בשבוע שלאחר אישור התקציב בקריאה ראשונה יובא גם חוק מע"מ 0 לדירה ראשונה לאישור בקריאה שניה ושלישית. באופוזיציה מתכננים להילחם בועדת הכספים ככל שניתן והתוכנית היא להגיש כמה שיותר הסתייגויות כדי למשוך את הדיונים ככל שניתן.

ח"כ משה גפני מיהדות התורה אומר כי "לא כלו כל הקיצין וכי אין סיבה להתייאש וצריך לעשות הכל כדי לתקוע את החוק ככל שניתן בועדת הכספים".

יו"ר מרץ זהבה גלאון אמרה היום כי "כל מי שקרא את הצעת התקציב שהממשלה אישרה יודע שיעד הגירעון שהוועדה הצביעה עליו היום הוא שקר וכזב ושהמספרים פשוט לא מסתדרים. גלאון אף אמרה כי הנחת הגירעון לא כוללת את העובדה שגם השנה, כמו בכל שנה, יוזרמו כספים נוספים למערכת הביטחון מעבר למה שמסוכם בתחילתה".

גלאון הוסיפה כי "קביעת הגירעון וההוצאה לשנה הקרובה נעשתה באופן שרירותי, כדי להעביר את התקציב ולא להסתבך עם הציבור לפני בחירות וכי על מנת לעמוד ביעד הגירעון המופרך שהממשלה מנסה למכור לנו, היא תידרש בהמשך או להעלות מסים, או לפגוע בשירותים החברתיים באמצעות קיצוצים כואבים במהלך השנה".



0 תגובות